Snälling?

I går ringde jag en kompis i en helt anan del av landet och bad att hon skulle prata med och ta emot ett CV från en kollega till mig. Plötsligt där på tåget kom jag på, tyckte jag i alla fall, hur det skulle kunna stämma yrkesmässigt. Jag vet inte om det direkt var snällt som så men... Jag insåg hur som helst att det nog är sant det där att man mår bra av att göra bra saker. Inte ens en übertråkig tågresa tog ner mitt humör. Vad det skulle vara roligt om de fann varandra (strictly business, of course) eller om hon kan hitta något annat för honom. Det kanske är slavhandlare jag skulle blivit för jag tyckte att jag kunde prata rätt bra för varan. Jag skulle önska att det föll sig lika naturligt att prata för mig själv. 

Är det någon som sett några lediga slavhandlarjobb? Jag hittar inga på platsbanken i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

I brist på lediga slavhandlarjobb kan man ägna sig åt någon form av "koppleriverksamhet":)

2009-03-26 @ 08:18:35
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamen där sa du nåt, ska kolla platsannonserna efter sånt!

2009-03-26 @ 08:21:19
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus

2009-03-26 @ 10:28:31
Postat av: anne

Karma...



Jag är professionell kopplerska...Eller i alla fall professionell referent. Jag tror bestämt varendaste en fått de jobb de sökt där de uppgett mig för referenser, och jag kan snacka för en god produkt jag.



Med din bakgrund skulle du kunna bli en global kopplerska som utövar god karma i tillägg! :)

2009-03-26 @ 11:31:00
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men så är de väl alltid, alltså lättare att prata gott om andra o lägga ut det bra, än om sig själv. AB Slavhandel ska tyvärr lägga ner och samtliga är varslade om uppsägning. Starta en egen byrå vet ja!!!



Trevlig dag, jösses vad du åker tåg, du är ju stamkund hos SJ.



Anki N

2009-03-26 @ 13:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0