Så har den här helgen gått

Nu kanske man kan säga att jag på sätt och vis flyttat ner till maken. I alla fall ska vi söndagskvälla tillsammans i kväll. Ovant minst sagt men härligt. Gårdagen ägnades åt en utflykt till svärfar tio mil åt ena hållet och sen kultur i Sundsvall. Kören Mousiké. Får ni någon gång tillfälle att se och höra dem så ta det! Kör, teater och italiensk buffé på en och samma kväll och sen lite goda vänner fram till småtimmarna. Inte så dumt! Maken hittade en dejtingfiskdamm men han fick en nitlott en bild på kronprinssesan och ett "ajjabajja du är upptagen" fick han. Föreställnings tema var kärlek. Homofoberna fick sig en och annan känga och en och annan lite känga slängdes iväg åt andra håll också. 

Lite förnyelse i kylskåp och akvarium har dagen idag bjudit på. Vi promenerade ner till stan för att handla och det kändes riktigt vårlikt. I morgon tror jag att jag ska söka några jobb jag hittat att söka och så ska jag städa samma akvarium. Undrar om inte det kan tänkas bli en balanserad måndag trots allt. 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Låter riktigt mys med alltihop! Njut av söndagskvällen och vetskapen om alla gemensamma kvällar som ligger framför er!

2009-03-29 @ 20:45:58
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njut nu av din ofrivilliga frihet. Snart är du i selen igen och måste passa tider som vanligt. Känn vårsolen värma dig mitt på dagen utan att jäkta.

2009-03-29 @ 21:10:52
Postat av: anne

Vilken helg du haft! Både fylla, bakfylla och ännu mer trevligheter på det! Se där! :)

2009-03-30 @ 11:19:31
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0