Ompyssel

I går grät jag en skvätt igen. Jag har lite dålig skvalpmån det är allmänt känt i bekantskapskretsen. I går grät jag en skvätt när söte maken kom, stoppade om mig och hade hämtat dricka åt mig. Han kände på min panna också och sa att jag nog hade feber. Jag är inte så van att bli ompysslad jag. Jag brukar passa på att bli sjuk när jag är ensam hemma hos mig och då får jag lägga min egna svala hand på pannan och säga till mig själv att det är synd om mig. Det går det också men det är skönt när någon annan gör det.

För övrigt vill jag ha ett kliva-in-i-skafferi. Det hade jag glömt att jag ville ha. Med massor av plats för syltkastruller och mjölförråd. Och så ska där finnas hårt tunnbröd i ett aldrig sinande förråd.

Kommentarer
Postat av: TT

Det var en av sakerna jag föll för när vi fick den här lägenheten, skafferiet.

Men cheeezuz vad mycket jag har pulat in där under fyra år...

2009-03-23 @ 20:32:17
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: anne

Om du vill, kan du gärna få komma och inreda mitt kliva-in-skafferi! Ett toppenutrymme som jag älskar, men inte har jag kommit till skott att göra det till den där skafferidrömmen med rutigt hyllpapper och hyllremsor som jag hade.

2009-03-23 @ 20:36:10
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

En kliva-in-i-garderob vore inte så dumt heller...

2009-03-23 @ 21:37:10
Postat av: Britt-Marie

Gott med ompyssling!



Kliva-i-skafferi saknar jag i köket - här är det uppdelat på ett bra skafferiskåp för torrvaror och en stor matkällare. Den senare är utmärkt för samlare!;)











2009-03-24 @ 07:07:54
URL: http://alicebm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0