Ujja vad gift jag känner mig

Maken sitter vid sin dator och kollar in sina räkningar. Han muttrar och puttrar. Riktigt så grinig som jag blir av räkningsbetalning blir inte han. Själv tycker jag att han använder sig av fel metod. Räkningarna betalar man när man fått lön och då kör man allt på en gång så man är tvärilsk i åtminstone en kvart och sen är det gjort för den månaden. Det är mycket konstigt man upptäcker hos sin partner när man börjar dela brevlåda. 

Jag hade mer tänkt mig att han skulle leva upp till lockropen om fotbad och tv men det klart betala räkningar kan man ju också ägna sig åt.

Kommentarer
Postat av: marma

Ge dig till tåls lite grann - han kommer säkert med fotbadet bara han blir klar med sitt!

Kan man väl hoppas i alla fall.

Kramar/marma

2009-06-16 @ 21:20:42
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: anne

Var det någon som sa något om fotbad!?! Jag är frivillig!!!

2009-06-17 @ 00:13:36
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0