Som jag har väntat

Utanför Ljusdal finns ett naturreservat som heter Gröntjärn. En tjärn utan vare sig till eller frånlopp där vattennivån växlar extremt mycket beroende på grundvattennivån. Extra grön eftersom där är lite partiklar i tjärnen. I går kom vi så äntligen iväg. Runt den lilla tjärnen ska det visst  bara var 1,4 km men inte ens en tredjedel hann vi innan himmelens portar öppnade sig och det regnade. Som det regnade. Jag börjar tro att mina såna där dit ska jag åka och det ska jag se har någon typ av förbannelse över sig. Annat är det med mina "jamen det kan bli kul, nu far vi". Den typen av resor blir ofta hel ok. 



Så här regnigt var det. Fler bilder finns i Flickr-rutan till höger.

Kommentarer
Postat av: Herta

Men så det regnar.Här nere har vi haft strålande sol

2009-06-21 @ 11:24:51
URL: http://hertabloggen.blogg.se/
Postat av: Herta

Jag har inte lite rötter i Håsjö. De är ganska starka tror jag. Känner Du till bygden?

2009-06-21 @ 11:55:27
Postat av: Anonym

Tror min farmor var ifrån Hällesjö.

2009-06-21 @ 12:45:20
Postat av: anne

I Schweiz åkte ett par gånger till en liten sjö utanför Kandersteg som hette Blausee. Det var den blåaste sjön med det klaraste vattnet jag någonsin sett. I Schweizisk turistvänlig andan fanns där restaurang och små paddelbåtar att hyra, men inte ens det förtog sjöns speciella känsla.

2009-06-21 @ 13:48:09
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken cool grej, med bildspelet!

2009-06-21 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0