Vi fnular vidare

Min dröm, den där starta eget tillsammans, fnulas det vidare på. Vi tar kontakter och vi kollar hur man ska kunna hålla sig försörjd tills man hunnit få några kunder. Det funderas kring en lokal och jag tycker att det känns lite som om man stänger ungdomsgården när vi sitter och inser att "Vi ha ju ingen lokal". Inte för att vi behöver en så flaschig lokal precis men nåt litet kryp in med plats för ett bord, några stolar och en vattenkokare så vi kan fixa kaffe. 

Hade jag inte detta att syssla med på dagarna tror jag att jag skulle bli vansinnig. Jag menar jag var less på jobbet redan innan uppsägningen. Gissa hur det är nu. Utan tankarna på och jobbet med att få försöka göra det jobb jag har fast så annorlunda skulle jag nog drunkna i missmod. 

Men, nu ska jag packa Sundsvall i morgon, hemmafru (med starta eget planer)i södra Sverige på fredag, lite helg på det och så Stockholm på måndag och tisdag.

Kommentarer
Postat av: Humlan

Jag har ett önskemål om mera bilder i din fabulösa blogg :P Funderar på att åka till Östersund för en billig slant om ett par veckor, Mullsjö kväver mig.

2009-01-14 @ 18:07:05
URL: http://fridolfo.blogg.se/
Postat av: Tanten

Pah, kom och ta bilder då! Älskade skruttunge! Kastar inte du lite sten i blogghus nu?

2009-01-14 @ 18:15:25
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: anne

Vad ska du göra i Stockholm? Möten? Vart ska du?



Fnula vidare. Jag kollade litet lätt på detta med att starta eget i höstas, det finns många stälen att hämta info ifrån och få rådgivning.

2009-01-14 @ 20:08:35
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0