Romantikmysteriet är löst

Det var ansiktsbok som bestämt sig för att skicka vidare till alla kontakter. Ska bli intressant att se om jag får konfunderade hälsningar tillbaka eller om jag lyckades undvika det.

Hittills har jag i alla fall gått och handlat och fixat lite tvätt och en renbäddad säng. Jag känner mig matt så jag antar att jag nog har något elakt litet virus i kroppen. Det är verkligen ingen långpromenad att gå till affären hemifrån mig. En sak till har jag gjort. Bit för it med maken per telefon men det var inte lika kul som live.

Kommentarer
Postat av: anne

Hahaa! Jag har också lyckats få iväg vänförfrågningar till alla som jag mailat med, kundtjänster, kompisar och skitfolk som jag aldrig ens tänker hälsa på. Litet pinigt men vad gör man...



Men den jag fick var ju personligt utformad ändå, fast jag begriper inte hur du fick till det.

2009-01-11 @ 16:35:38
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Annieverse

Ansiktsbok kan minsann ställa till det!!

2009-01-12 @ 12:35:47
URL: http://annieverse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0