Det är mycket nu

Bort i tok och för mycket. Det som är värst är nog att en av de människor jag tycker mest om får slita så ont. Det sjukdomar, där en förkylning får räknas som blaha blaha, och det är begravning. Det är jobboro och flyttoro. Det är ett halvtapetserat kök och rent allmänt stökigt här. Maken har åkt. Han skulle förbi hos svärfar och titta till där. Det snöar som bara den och jag tycker inte om att han är ute på vägarna.

Men Humlan kommer hem med sin känsla för estetik ska hon nog få pimpa både modern och lägenheten. Jag tror jag ska sätta henne på en stol och så får hon säga åt mig var jag ska börja. De ständiga virusarna och den där allmänna känslan av att jag ändå är på väg gör att det är svårt att komma igång på riktigt med något.

Tänka positivt? Ptjaa inte ens choklad smakar annat än gammal fetvadd så man kanske går ner nåt halvkilo på kuppen.

Kommentarer
Postat av: tantti

Oj, om inte choklad smakar bra, så måste det vara illa.

2009-01-25 @ 12:17:03
URL: http://tantellerinte.se
Postat av: TT

Jag har gått ner några hekto såg jag på vågen igår, trots vindrickande och godiströstätande, men det kommer väl tillbaks...

2009-01-25 @ 12:45:33
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Annars kan du ju prova det nya...strippgymping

2009-01-25 @ 13:53:29
Postat av: carina

bara jag som trycker innan jag är klar

2009-01-25 @ 13:54:13
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0