Laddar

Alldeles strax ska jag hälla i mig lite kaffe. Sen ska jag duscha och göra mig lite lagom anställningsintervjusnygg. För det mesta dräller jag på mitt gamla jobb omkring och ser ut ungefär hur som helst. Mina arbetskamrater har sett mig i mången outfit som är betydligt mycket mer en eftergift för funktion än estetik, Dottern brukade sucka tungt och säga att när det nu gör sån skillnad om du målar ögonen lite, varför kan du inte göra det? Kan jag väl, men inte riktigt varje morgon. Inte klockan sex på morgonen för att sen sitt allena på mitt rum framför dubbla skärmar och inte en främmande människa man kan försöka göra intryck på i sikte. 

Nu ska jag dock göra en lite lagom ansträngning. 

Kommentarer
Postat av: Ttias

Lycka till!

2009-02-06 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0