Hur gick det?

Ptjaa, ingen aning faktiskt och inget skulle jag få reda på förrän tidigast om 14 dagar så den som lever får se. En del frågor jag fick funderar jag forfarande på vad som egentligen skulle vara rätt svar för. Jag menar hur länge tänker du stanna om du får jobbet? Ett typiskt fall av det beror på mycket det, jobbet innehåll i praktiken, arbetsmarknaden i övrigt på gott och ont till exempel. Någonstans mellan ett halvår och fram till pension ungefär. 

När det gäller kalasbyxorna stannde de uppe under hela intervjun och det var ju en bra sak. Kommentatorstipset om att sätta ett extra par trosor ovanpå kalasisarna lät som nåt med stor hippfaktor. Dessutom skulle det nästan kräva trosor av gedigen "fläskepress"-modell. Jag ser det framför mig och inser att det nog skulle vara bra för folkhälsan i så motto att ingen skulle våga råka ut för något som kunde föranleda färd till läkare i en sån utstyrsel. Jag muttrar: flyga till Mars det går bra det men göra strumbyxor det verkar helt hopplöst det.

Kommentarer
Postat av: TT

Men är det ett jobb du skulle vilja ha då?



Fläskepress skulle jag behöva...

2009-02-06 @ 15:56:49
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: carina

Vilken toppengrej fläskpress, kan du inte börja tillverka det?

2009-02-06 @ 19:42:47
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: anne

Min moster körde den varianten av trosa på strumpbyxan. Jag testade det med tyckte att strumpbyxematerialet kändes otäckt mot det allra heligaste. Kanske skulle man ha ett par trosor innanför också?

2009-02-06 @ 20:48:12
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Lena L

Ännu ett tips: Korta leggings och knästrumpor!

Märkligt hur fokus på intervjun gick över till fokus på underklädsel.

2009-02-07 @ 10:09:06
Postat av: Kakan

Kalasbyxor är ju lite utav min melodi. Det bästa jag någonsin har haft köpte jag i Otta på Rema1000, de är i storlek 46-48. Jag baxnade när jag såg storlekstabellen på baksidan men följde den ändå. De har aldrig svikit mig och sitter som de ska.

Ett stensäkert vintertips är att ha dubbla kalasbyxor i ull.

2009-02-07 @ 16:02:18
URL: http://variabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0