Duktig tant rustad för resa

Nu har jag installerat om Spotify på den bärbara där den igår plötsligt bara inte ville längre efter att jag försökt få programmet att bli sams med last.fm. Man kan ju fråga sig vad nyttan med att ni ska se vad jag spelar för musik kan tyckas vara begränsad men det är något jag fått för mig och det borde gå. På stationära PC:n gick det. Jag vill ha med mig musik ut i världen. Makens skivsamling är lite begränsad i alla fall på mina favoriter.

Jag ska slänga ner ett par "snyggstövlar" i en väska också och dra till jobbet. Därifrån direkt till södra Sverige. En något negativ arbetskamrat jag har säger att statistiken för att få ett jobb är sök 100, gå på 10 intervjuer och få 1. På fredag ska jag på intervju. Projektet kommer jag inte att släppa helt oavsett hur det går. Kan man distansarbeta med det några timmar i veckan en period får det vara så och skulle det visa sig att det går bra kanske jag tar maken i en trunk och flyttar hem igen. 



Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Lycka till på morgondagens intervju!

2009-02-05 @ 09:22:23
Postat av: Lena L

Låt din grundlycka lysa igenom på intervjun! Om alla sökande är lika förträffliga är det din grundlycka som behövs på den arbetsplatsen.

2009-02-05 @ 10:02:11
Postat av: anne

Den där statistiken dissar vi!

2009-02-05 @ 12:16:48
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Evilin

Den skivsamlingen är begränsad på allt förutom just hans egna favoriter!



Låter som en bra plan.

2009-02-06 @ 15:40:50
URL: http://evilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0