Tanten är fin i håret

Dessutom kan jag se utan att det kliar i ögonen av luggen. Det är bra! Lillemans gamla fotbollsskor är inlämnade på Kupan. Jag kan säga att under några år där var fötterna mer intresserade av att växa än att spela så vansinniga mängder fotboll så de var närmast oslitna. 

Herre gud så vansinniga mängder sportutrustningar och kläder man fick köpa under ett antal år. Köpte man skridskor på hösten var de för små innan skridskosäsongen var till ända. Fotbollsskor från våren var omöjliga att ha när hösten kom. Nu hoppas jag att någon annan unge kan ha glädje av dem och i alla fall sätta lite repor på dem. Inte var jag så bra på att hitta på Friluftsfrämjandets bytesmarknad eller så heller. När vi kom dit fanns bara gammalt rate kvar eller så var de bra grejjerna i samma fel storlek som det vi lämnat in. 

Det är likadant med fyndlådor i butiker. Där ligger inget som jag ser. Sen kommer det en fyndare med skarpare ögon (typ min Humla) och plötsligt ligger där en massa roligt och snyggt för inga pengar alls. Är det någon som vet vad det synfelet kallas? Det är i alla fall dyrt att ha.

Kommentarer
Postat av: Humlan

Ska bli kul att se ditt fina hår i morgon!

2009-08-20 @ 15:18:09
Postat av: Anki N

Det är en fördel när man ser ut ....o inte rakt in i luggen. Man kan göra sig illa om man inte ser vad man är...huu Antar att Du är redigt fin i håret nu då. Idrottsgrejer, skor o...ja du, jag har fem grabbar ALLA är idrottsmän. Tack o lov kunde man varjefall få tillbaka lite av alla utlägg genom att de fanns andra småttingar som kunde ta över. Skönt de inhandlar sina grejer själv med egna pengar idag.

Ha en fortsatt underbar dag, hoppas solen skiner på dig precis som den gör på mig.

Kramiz Anki N

2009-08-20 @ 15:35:23
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: anne

Grattis till nya frisyren!



Att hitta guldkorn i fyndlådor är inte heller min specialitet, vore föralladel rätt behändigt att ha förmågan. Men så har jag iakttagit de som TROR sig fynda i fyndlådor, och allt de får med sig hem är....bråte.

2009-08-20 @ 19:27:44
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ejmis

Kul att du tittade in till mig =)

2009-08-20 @ 23:25:50
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jess

Alltid kul att bli snygg i håret! Just nu är jag i valet låta växa eller klippa?

Jag har samma problem med fynd lådor, mitt problem är nog att jag inte orkar rota igenom...

2009-08-20 @ 23:28:34
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Bibban

Ja det vet jag...det heter"frustration"..har samma synfel själv. Det finns ett botemedel, man ska aldrig utsätta sig för fara, helt enkelt undvika den..mm så är det

Må gött

2009-08-21 @ 09:30:41
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0