Länkar

Okdoki, så fick det väl bli då. Jag tyckte inte riktigt att jag behövde ha en extra webläsare men tydligen är det ett Safariproblem det där med den lilla rutan. Nu kan jag länka, titta bara Anne!

I kväll kommer Humlan hit. Innan hon kommer skulle det vara synnerligen bra om det gick att skapa väg till en säng och ännu bättre om det var en säng som går att bädda och sova i. Bokhyllorna är nu fulla och en bit på väg har jag kommit i skivsorteringen. Någon gång närmare jul kanske det går att ta sig runt utan behöva kliva över kartonger.

Kommentarer
Postat av: Anki N

Jo de e ju ganska bra, om man kan sova i sängen...ler. Ha det så gott med Humlan!!

Vi sticker snart på semester - då blir det tävling på min blogg, missa inte det.

Kramiz anki n

2009-08-21 @ 08:45:34
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0