Synnerligen matt i lacken

Slutkongressat för den här gången. En mycket späckad vecka är över för den här gången. Så späckad att vi visst kommer att få ta till en extrakongress för att hinna klart. Jag tror det kan bli bra. Demokrati är viktigt men jösses vilken tid det tar.

Jag ska alldeles strax ta mig en tupplur. Kongressfesten i går var tokkul i alla fall i min ände av lokalen och jag hann surra lite med de allra flesta jag ville hinna med att surra med. Middagsunderhållningen var så bra och vi sjöng oss hesa och dansade fötterna trötta redan där. I går var det fötterna som var trötta i dag är det huvudet. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: anne

Vart tar du vägen i kväll då? Hem eller hem?

2008-10-10 @ 15:40:09
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0