Nu måste jag få vara tråkig

Samtidigt som jag slänger ner lite kläder i en väska tittar jag på Roomservice. Snyggt, men nog vill jag ha skåp i mitt kök. Mycket skåp vill jag ha för allt pryttel och kommer någon till mig och föreslår att jag bara ska ha en diskho tror jag att jag säger snyggt men, nej tack. Kan det vara för att man är så gammal att man ser fördelarna med funktionalitet? Lova att ni inte berättar att jag sagt det här till maken. Jag vet att jag i någon diskussion vi haft har hävdat att i valet mellan estetik och funktionalitet väljer man estetiken men ingen regel utan undantag. Undras om inte den diskussionen handlade om ett par shorts... Förresten finns det visst snygga kök med plats för tallrikar, bunkar och pastapaket så det så! Blir det köksrenovering någon gång eller någonstans är det ett sånt jag ska ha.

Maken han är i huvudstaden och slår ihjäl tid. Han har skjutsat ungdomar till konsert och nu driver han runt och tittar på nattlivet. Han borde ha hängt på grabbsen men han har väl inte fått kläm på det där headbangandet eller hur det var.

Kommentarer
Postat av: anne

Han har inte koll på det han heller? Du får väl hålla kurs för honom och mig...

2008-10-30 @ 08:00:21
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: carina

Köksluckor kan gömma mycket skoj, för att inte tala om allt annat "bröte"

2008-10-30 @ 17:41:02
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Annieverse

Dom där som designar "avskalade" kök är nog såna som aldrig använder kök och följaktligen inte har en aning om vilken inredning som behövs.

2008-10-30 @ 18:08:39
URL: http://annieverse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0