Musik

Jag vet inte hur många av er som intresserat kollar vad jag spelar för musik. Själv tycker jag att jag hittar en och annan spännande godbit. Nu ser jag när jag kollade förbi min egen blogg att det spelas musik hemma hos mig. Lillaste Humlan är hemma fast det är ju inte jag förrän i morgon. Tydligen har jag någon sorts kräftskiva i afton och på hemdatorn spelas bara gammalt godis. 

Lite nu och då fascineras jag av hur mycket av mitt gamla musikgodis som funkar för ungarna. Lika mycket som det faktum att en hel del av det de spelar gillar jag. Ganska ofta byts det musiktips mellan generationerna. Lika konstigt tycker jag att det är med alla dessa människor som bara vill höra samma musik som de en gång snöade in på när de var unga. Skumt! 

Ryktet säger att Lilleman bjudit in sig på kräftskivan han med. Lite trist att sitta här, inte för att kräftor riktigt är min grej men kidsen med vänner är kul per definition. Nå så småningom kanske maken slutar konka runt trädgårdsplattorna och kommer in så vi kan äta vi med.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hoppas ni fått mat i magen och en trevlig kväll.

2008-10-11 @ 22:14:56
URL: http://enannanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0