Roligaste skivan på länge

hade herr J med sig. "Cover Collection" - det finns då ingen hejd på vilka covers som finns insjungna. Überkul måste jag säga. En del blir faktiskt bättre som covers än i original.

Om maken snart har lullat färdigt ska vi åka en sväng till "Annersia" och göra ett försök att leverera en flaska Rigabalsam till en gammal kollega. Hon genom levde en iskall vinter i Riga en gång där det som värmde var vodka och Rigabalsam så nu när vi är inne i november kan det väl vara lämpligt att lämna en flaska till henne.

Kommentarer
Postat av: carina

Bevare mig väl för Riga balsam det införskaffade vi när vi var i Riga det sas att man skulle leva länge och vara evigt ung om man drack av det.

Jag är helt övertygad om att jag dör om jag dricker det.

2008-11-16 @ 17:19:05
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0