Mannen bakom allt

Jag borde ha lärt mig vid det här laget. När saker inte stämmer, när jag har anledning att betvivla min mentala hälsa, när det tillkommer mysko saker eller mixerstaven är borta. I dessa lägen finns det nästan alltid en skyldig. Ställer man sig då frågan vems fel kan detta vara är svaret nästan undantagslöst R:s. Gammal sanning men den håller än. I dag var jag på väg att slänga iväg ett ilsket mail till prenumerationsservice för en av våra större tanttidningar för att säga: Hallå där detta har jag inte beställt. Ett tag funderade jag på om jag kanske kunde ha glömt att jag nappat på ett sånt där present och prenumerationserbjudande. Ett annat tag funderade jag på om jag kanske drabbats av galning som beställer saker åt mig. Naturligtvis var det på det senare sättet det var maken som tyckte att jag skulle ha en mysdress med tidning på köpet.

Nu ska jag ta mig samman och ringa på ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0