Märkliga observationer

Igår var jag förbi på kooperativa för att köpa mig lite föda under mitt arbetspass. Jo, jag ska snart iväg igen... Där skådade jag en yngling i surfbadshorts. Jag menar blott, vi befann oss både han och jag i Vinterstaden. Ungdomen är stark och visar gott gry!

Sen innan jag for hem var vi iväg och kollade ljusshowen på rådhuset. Det var långt mycket mäktigare än vad jag hade kunnat förvänta mig. Trodde det skulle vara lite färgjox som for omkring bara men nä, det var fantastiskt. Det var det faktiskt.!

Maken hade staplat alla mina reklamerbjudanden och kuvert på hallampan på hallbyrån. Han tyckte nog att det var mer ordningsamt än att ha dem liggande på hallbyrån. Jag förstår inte men så var det.

Annonsen som läggs in i första inlägget för att man ska få blogga gratis är lustig. Lite kul är det att det blir reklam för mönster när man visar nystickade sockor men hur tänker den när man skriver att man är kär i sin man och det blir reklam för bingo?!? Är man så sinnesslö om man gillar en äkta hälft att bara bingo återstår eller är det så att det ska vara ett alternativ för avundsjuka som hittat inlägget i sin jakt på lycklig kärlek. Tja, på dessa frågor får vi förmodligen aldrig några svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0