Elgiganten ringde

Jag tror att det hjälpte lite i alla fall att jag närmast "Sverkrade" i den långa kön av människor som ville hämta ut saker. Om en fjorton dagar skulle man kunna tänka sig att fallet med den trasiga ipoden skulle vara löst och som plåster på såren skulle gossen få ett presentkort. Det torde väl kunna komma mer information i frågan om det inte löser sig.

Jag känner mig rätt nöjd i alla fall. Både med min gubbilska i går och med dagens konsumentinsats. Det är så skönt att lämna av kritiken där den hör hemma och inte behöva ta ut den på maken. Framförallt tror jag söte maken uppskattar det. Även om jag är en smula blödig när det gäller just folk som jobbar i diverse kundtjänster och som ska stå i frontlinjen och hantera en massa elände som de egentligen inte alls har orsakat själva känns det vettigare att visa lite (jag var inte på värsta viset!) surhet på Elgiganten än att ta med den hem.

Nöjd men trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0