Aptrött

Vissa dagar känns det som om man presterat stort bara genom att hålla sig vaken. Jag vaknade redan halv fem i morse och kunde inte somna om. I allra högsta grad irriterande speciellt som jag inte ens då var pigg. Sen har det varit jobba, jobba, jobba årsmöte i fackklubben och sen jobba igen.

När arbetsdagen var slut hämtade jag ut tågbiljetter och for sen upp till Elgiganten för att höra vart sonens ipod tagit vägen. Den befinner sig visst i en okontaktbar zon mellan att vara en reklamation och ett försäkringsärende. Mot ett egentligt bättre vetande var den faktiskt försäkrad i en sån där tokdyr lureriförsäkring som man inte borde ta. Nå, när man nu gjort den dumheten tycker man att man borde vara garderad när manicken i fråga går sönder. Det är möjligt att man är det men det kostar tid och kraft och ännu vet jag inte vem jag ska skälla på för att få tillbaka en hel ipod till gossen. Jag menar den har varit hos Elgiganten sen i november...Morr!!!

I morgon blir det jobba och så lite tåg på det. En natt hos maken en dag i Stockholm på firman och sen är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0