Söndag kväll

Jag hade tänkt att jag skulle ladda ner lite bilder från vår utflykt till Wij-trädgårdar. Jag hade tänkt att skriva en massa romantiskt trams om hur mycket jag tycker om den där karln jag är gift med. Dels kom jag iväg så pass sent att jag egentligen borde i bingen för att orka upp i morgon och dessutom möttes jag av ett läckande akvarium när jag kom hem. I bland är livet lite tjaskigt med en. Fiskarna fick lov att simma ut i Storsjön via reningsverket och nu står akvarieeländet tömt på balkongen och väntar på att maken som är starkare än jag ska komma upp och hjälpa mig att frakta iväg eländet till lämplig sopstation. Jag tror golvet har klarat sig och flammorna på tapeten kanske inte gör så mycket. Förhoppningsvis får jag lättare tummen ur och målar över den ful som den var redan utan flammighet.

Ibland känns söndagkväll med distansäktenskap tungt. Riktigt tungt. Mer surf på ams.se kanske...

Uppdatering: När jag sen bestämmer att detta elände kräver starka drycker och sträcker mig efter O´boyburken i skafferiet kommer det nerdansande en mjölpåse. Det är nog inte min kväll i kväll...

Kommentarer
Postat av: M.

Nej,fy det verkar verkligen inte vara din kväll i kväll....Hoppas ändå du fick ordning på allt och att du sover gott nu.

2008-08-11 @ 01:48:45
URL: http://mbloggen.wordpress.com
Postat av: Övergiven & frånkörd

Lite synd om dig är det allt! Men man kan ju se det så här; imorgon dimper det ner ett ton stenmjöl eller två på uppfarten hos mig. Då kanske en mjölpåse inte är så farligt...? Har du förresten rent mjöl i påsen??

2008-08-11 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0