Jag tror att jag gift mig med norra Europas mest romantiska karl!

437255-30
Rosor, långskaftade och mörksammetsröda.
437255-28

Det är dessutom inte mer ovanligt att det kommer blommor än att kollegorna har börjat med att bara sucka lite. I början vallfärdade de för att titta, acka och vojja men nu mer är det mer bara en stilla suck.

Jag bidrar till bröllopsdagsromantiken med att "måla" bloggen rosa och med ett hjärta. Med risk för att låta rent jollig kan jag säga att jag är mer än förtjust i den mannen, min man.

I morgon börjar stegtävlingen och jag har insett att jag har jordens mest stillasittande jobb. Det är tji hopplöst att få ihop ens fyrsiffrigt på jobbet. Jag har alltså testgått idag sen jag kom fram till firman. 7 000 steg verkar rent hopplöst att få ihop om man inte helt ska behöva hoppa över det stillsamma soffsittandet. Tar jag en omväg så att jag får ihop en halvtimma på cykeln fram och till baka till jobbet kan jag växla in det mot 2 700 steg om jag inte minns fel men i alla fall. På hundtiden var det inte alls lika hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0