Ljuvligheter

Solen skiner idag med. Maken sover på söta örat. Dagen idag ska nog ägnas åt trädgården tror jag. Kanske blir det en sväng ner på stan men än är inget bestämt. Vi borde göra ett större ryck här inne också men det kommer kanske en regning dag man kan göra det på.

Hemma hos maken finns det saker. Det här är inget fattigt hus säger han när jag förtvilat funderar över var min lilla soffa ska få plats. Min soffa måste nämligen få plats efter som den är oslagbart skön att kava runt i, sitta fint går inte. Ligga går utmärkt och krypa upp med benen under sig är heller inget problem. Det är det att det inte går att sitta fint som gör den så himla bra för då slipper man.

Rum ska bytas och kök och badrum borde renoveras men blir det en dag som igår känns det mer frestande att ansa lavendel och rensa det första ogräset.

Kommentarer
Postat av: jayne

OJ... ni har att göra med andra ord!!!!

Soffa att ligga i är viktigt...!!!!!!!!

2009-05-02 @ 10:26:08
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: marie

Håller med, fixa inne kan man göra när det är dåligt väder ute!!!

Synd bara att då har man inte heller lust och skyller på nåt annat...

Livet är till för att njutas av..

2009-05-02 @ 23:49:36
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0