Har jag sagt det förut?

Det finns så fantastiska människor här i världen. Idag har jag skickat ett paket till en av dem. En man som hade ett konsultuppdrag på jobbet och sen dess peppat och stöttat. I dag har jag skickat tillbaka en sak han lånade ut till oss bara så där, som Emil ungefär, "det gjorde han av sitt hjärtas godhet". Ibland när man känner sig omgiven av elaka klåpare och dumskallar kan det vara bra att ta fram sin snällingsamling och titta igenom. Där kan man hitta en hel del kloka och godhjärtade människor om man bara har börjat samla. En snällingsamling tar dessutom varken plats eller samlar damm. Det är den bästa samling man kan ha!

Kommentarer
Postat av: marma

Håller med dig. En snällingsamling är alla förunnat för det kan behövas i alla livets skeden!

Kram/marma

2009-03-24 @ 18:26:43
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Lena L

Två dagar kvar! Du klarar det med glans. Otäckingarna kommer att blekna och snällingarna kommer du alltid att ha med dig. Tror jag.

2009-03-24 @ 20:30:21
Postat av: marma

Ju fler snällingar vi får i vår samling desto färre blir de andra procentuellt! Hurra!!!

Kram/marma

2009-03-24 @ 22:45:14
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Miss Upsey Daisy

Jag har en snällsamling mail på jobbet att ta fram när det blåser lite snålt. Läser mailen och går vidare.

2009-03-24 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0