Att känna sig som en kliché

I morse när jag lullade på som bäst i morgonrocken kom där en karl och ringde på dörren. Han ville byta vattenmätare. Jag kände mig som en dålig porrfilmskliché jag. Fortsättningen på äventyret blev inte fullt så intressant utan han bytte helt enkelt vattenmätare, karln.

Vad gäller makens galna reseplaner vet jag fortfarande inte hur allvarlig han är. Vi far inte i morgon i alla fall. Egentligen är det väl nu man ska åka. Jag menar, tids nog hinner jag vara arbetslös ordentligt om det är det som är meningen.

Kommentarer
Postat av: ullisar

först blev jag helt full i skratt för att det faktiskt var så festligt klichéigt som du skriver men sen blidde jag lite förfärad; tänk om han varit en skurk?

2009-03-31 @ 23:06:00
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0