Man måste veta vad man önskar sig

Om man ska få vad man vill ha. Så sjöng de Hoola Bandoola en gång i tiden. Jag har upptäckt en till sak om det där med att önska sig. Om man inte säger vad man vill kan man alltid låta någon annan ta smällen av om det inte blir som man tänkt sig. Det är lite fult tycker jag. En sån karl har jag haft med att göra idag och förresten ganska många gånger förut. De må handla om relationer, pengar eller vad som helst. Är du en sån som bara säger "Jag vet inte jag" så bli inte häpen om det blir på ett helt annat sätt än du tänkte dig. Jag tänker dock inte ta ansvar för icke infriade förväntningar allra helst om de inte ens är uttalade. Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: anne

Värsta sorten som finns! Ofta snabba att klaga dessutom...

2009-06-17 @ 21:18:42
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0