Uppdatering?

Usch, idag har jag nästan dåligt samvete. Jag blir sällan arg men igår var jag verkligen arg. Det var jag i morse också när jag ringde om gps:en. Den stackarn som lottades till att prata med mig idag kunde ju inte rå för att det bara givits halva instruktioner tidigare. Jag undrar om de får betalt per gång de tar ett samtal månne och inte för att lösa hela problem. Till sist sa jag som jag tänkte, att om det nu är något som inträffat förr det här problemet, och även om det beror på att ägaren ha klantat sig vore det inte bra då att guida till lösningen direkt i stället för att ta en bit i taget med stigande irritation som följd. Hade det till exempel inte varit skönt för dig att slippa prata med mig nu när jag redan är förbannad? Jag tyckte att jag hörde ett instämmande mummel.

Nå, nu står makens dator och tuggar och går med någon typ av nedladdning. Håll en tumme för de stackars ungdomarna (min gissning att de är unga) som sitter med usel lön och dessutom säkert som ett brev på posten (ni minns medan det fanns post) kommer att ha en skogstokig tant i telefonen i morgon om det inte fungerat. Håll en tumme för de stackarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0