Orolig sömn

Ujja, som jag drömt och snurrat. Drömt om borttappade bilar och sommarstugeskafferier som bara innehållit kaffefilter av alla årsmodeller, där skulle vi försöka skapa frukost. Lakanen ser ut som skrynkliga korvar. Jag tror det kan skyllas på kollegorna. I går var vi nämligen ut och åt. Vi åt på ett litet ställe här i Sundsvall som heter Saffran. Det var så gott! Jag åt för mycket, så mycket att jag inte mäktade med efterrätt. Då är det illa. Gott var det och trevligt var det men någon vidare sömn lev det inte. Nu ska jag se om jag hittar några kaffefilter till frukost.

Kommentarer
Postat av: anne

Fler än jag som haft en besvärlig natt..

2009-07-30 @ 12:57:20
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Suss

Det är inte så skönt att vakna efter "One of those nights" som en kompis till mig sa så lyriskt, när hon haft det ungefär som du, men det lät ju rätt bra om man inte förklarade mer än så.

Fritt fram för den som lyssnar att fundera vad man sysslat med alltså.

2009-07-30 @ 23:45:10
URL: http://leontina.blogg. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0