Om jag någonsin

Påstår något annat så slå mig i huvudet med något hårt. Jag ska aldrig mer köpa en Garmin produkt så det så. Usch vad jag är less. Efter att ägnat veckor av jagande av support är jag nu "lycklig" ägare till min gps. Den hade registrerats på någon annan på något skumt vis. Så länge den var reggad någon annanstans kunde jag inte uppdatera med den köpta kartan. Nu när den finns på mitt konto är kartinköpet borta. I morgon kommer jag att få sitta där igen med telefonsupporten som pratar halsbrytande fort och inte bryr sig om att lyssna på vilket problem det är man behöver få löst utan bara löser den första lilla biten av det. De har säkert någon sorts resultatlön och jag borde kanske inte vara så förbannad. Det tog några veckor också innan jag blev det men nu är jag redigt less. Riktigt redigt apless! 
PS. Till råga på allt svarar de inte på mail och har fel telefonnummer till supporten på åtminstone det ställe där jag letade på hemsidan. 


Kommentarer
Postat av: marma

Jag har flera gånger frågat mig varför såna där supporter inte kan anställa vanliga människor i stället för robotar!!!! GGrrrr!!!

Förståelsekramar/mrma

2009-07-15 @ 20:40:30
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: anna

bra att du skrev detta, vi sk aköpa en gps, men då sk avi inte köpa en därifrån, det är ju ett som är säkert!

2009-07-15 @ 21:23:52
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Susanne

Hej!!!! Vi hade också tänkt köpa en gps, men vi ångrade oss i sista minuten och det verkar vara tur. Ha en bra dag. Kram Susanne

2009-07-16 @ 10:42:51
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ullisar

garmin tillverkar dom bästa GPS:erna på marknaden tycker jag. att supporten är dålig är ruskigt beklagligt, men hela grejen verkar mycket skum. har du köpt apparaten ny? från butik? då ska den inte vara reggad på någon annan. ta det med butiken du köpt den i istället - om du nu inte lyckats lösa problemet i vilket fall! tycker mycket synd om dig som får allt det här trasslet. hoppas det löser sig såklart!!

2009-07-17 @ 23:34:44
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0