Nästan humor

Den 13:e juli skickade jag ett mail till Garmins support. Den 23:e samma månad får jag ett automatsvar som hänvisar till hemsidan. Nu är problemet löst och det har absolut inte varit något fel på själva gps:en men supportdelen kräver en del kemisk hårfärg mot allt extra grått. Håjaja. Tio dagar för att generera ett automatiskt svar... Som dessutom hänvisar till hemsidan där jag hittade mailadressen. Jorå, jag hade dåligt samvete för att jag var så arg ett tag men nu har det gått över.

Kommentarer
Postat av: ullisar

ibland fattar jag inte hur det går till. jeez. förstår att du är arg, jag hade varit detsamma. lätt!

2009-07-26 @ 15:26:15
URL: http://ullrika.se
Postat av: marma

Moment 22, eller??



Du skrev om kinaschack. Jag har köpt ett i år för att ha i husbilen. Barnbarnen älskar det och vill spela hela tiden.



Kramar/marma

2009-07-26 @ 15:31:34
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0