Dagens

Hemifrånflyttare drog till Oslo i morse. Lastad med väskor så man inte förstår hur hon ska orka släpa. Det kommer att bli ett tystare och tristare hus . Maken vars dotter det handlar om drar omkring rastlöst och planlöst. Hjärtlösa jag konstaterar att till Oslo kan vi åka över en helg när han får det för jobbigt. Coop:s hotellkuponger tror jag gäller om där är för trångt hos själva flytterskan. Vi kan fylla bilen med nudlar och annan torrskaffning så att vi klarar det tuffa kostnadsläget i Norge både hon och vi.

Vankare. Maken, jag säger bara, finns uttrycket hönspappor?

Hjälte är makens yngste som bara genom att erbjudande om hjältedåd fanns, staplar ved hos grannen. Jag vet inte om jag sagt det förut men han är som Bamse. Snäll och stark.

Latmask. Det är undertecknad. Jag har mest hängt vid datorn och spelat Sims 3. Lite tvätt har jag tvättat bara för syns skull och om sanningen ska fram sköter sig tvättmaskinen själv. Till söndagsmiddag blir det hopfuskad vegislasagne men det glider säkert ner det med i herrarna som staplar ved. Hungern är bästa kryddan sägs det. Jag förlitar mig på det.

Kommentarer
Postat av: anna

det blir väldigt tomt och tyst hemma när barnen flyttar ut, men ni kommer att kunna få resa mycket nu, på små mininsemestrar!

2009-07-05 @ 20:29:11
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Herta

Det är inte lätt när flyttlassen går...

2009-07-05 @ 23:51:10
URL: http://hertabloggen.blogg.se/
Postat av: ullrika

Sims 3; är det nån hit eller?

2009-07-06 @ 21:55:45
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0