Märkliga saker

Det är märkligt att man kan känna sig så trött efter en helg i sömnens tecken mer eller mindre. Jag hoppas att kaffet snart kickar in så att ögonen går upp. 

En annan sak jag funderar över är hur man utser den färjepersonal som ska jobba när det är studentkryssning. Vad ar de stackarna gjort för ont? Utses de genom lottdragning tror vi eller är det helt enkelt ett straff? Makens yngsta dotter verkade i alla fall som hon haft kul även om vissa antydningar indikerar att det som sagt inte är en promenad i parken att jobba på den turen. Över huvudtaget tror jag att jag skulle bli folkful av att jobba på en Finlandsbåt, vare sig det handlar om utsvultna pensionärsföreningar eller glada studenter.

Kommentarer
Postat av: E

hihihi jadu,det är en stor fråga. Måste vara kämpigt att arbeta på ett sådant event!

2009-04-06 @ 09:59:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0