Det händer liksom inte så mycket

Det får väl bli en dagens fikafundering igen. Fast om sanningen ska fram har valda delar av den varit upp på jobbfikat förut. Det sägs att det mesta vi tänker idag tänkte vi redan igår och så är det. Lite tråkigt om man ser det så men recykling är ju modernt så varför inte utsträcka det till tankar också. 

Så här funderar vi:

Var går gränser mellan ett kex och en kaka?

Vad är skillnaden på hemslöjd och hantverk?

Vad är skillnaden mellan en sladd och en kabel?

På den sista har jag en teori...

Som ni märker är vi emellanåt rysligt djupa på mitt jobb. 

Kommentarer
Postat av: anne

Kex och kaka..? I min värld är kexet bra mycket torrare och ofta tråkigare än kakan. Hellre en kaka i munnen än tio kex i skogen! Nu var JAG djup och filosofisk!

2008-09-17 @ 19:34:51
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Tanten

anne: Jo, så lång är vi också med att vi kan skilja på ytterligheterna. Det är i gräslandet problemet uppstår. Bragokex vs torr annan köpemördeg liksom...

2008-09-17 @ 20:28:54
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0