Killar med en tråkig attityd...

I morse lämnade jag bilen för förbesiktning innan jag knallade på jobbet. Strax efter lunch kom där ett trist sms. De ville träffa min bil igen men ha en massa pengar för att umgås med den. Visst, maken påstår att man inte ska underskatta den glädje som bromsglädje är. Visst, det är möjligt att det är kul med en ny spindelled. Visst, jag förstår att ett bilbälte som fastnat i dörren en gång för mycket kan vara en trist sak om olyckan skulle vara framme. Men - hur kul är det?!? Jag vill mycket hellre köpa nya stövlar och en iphone. Trista typer är vad det är. Bara att boka om besiktningstiden igen och bita ihop lite lagom hårt. Inte så hårt att man kvaddar några tänder för där hos tandläkaren har de precis samma trista attityd till pengar - de vill ha mina...

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Trist det är när man känner att alla förbereder att råna en. Mycket trevligare att lämna över pengar för sån´t som är väsentligt.

2008-10-13 @ 18:38:21
Postat av: Tanten

Att det är. Klart att det känns mer väsentligt med stövlar och ny mobil och sånt som är kul.

2008-10-13 @ 18:55:29
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: M.

Deprimerande är vad det är....suck :(

2008-10-13 @ 21:20:45
URL: http://mbloggen.wordpress.com
Postat av: Viola

Pengaslukare av stora mått båda inrättningarna!

Lite orättvist eftersom man inte styr över sina gaddars kvalitet till 100%

2008-10-14 @ 08:50:59
URL: http://violas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0