Ett litet hemma hos-reportage


Den här veckan är jag som sagt i princip hos maken hela vecka. I måndags i Stockholm där jag ska vara i morgon med och idag har jag varit i Sundsvall på styrelsemöte. Det är i den styrelsen han är ordförande han som jag inte är stött på...

Om någon undrar varför jag har lagt in bilderna så ber jag läsaren att vara uppmärksam på det bäst föredatum som finns på kryddburken på bilden. Är det någon som undrar hur jag kan påstå att man skulle kunna slänga lite saker i det här huset. Han har en ägodelar min man...

Förutom den frustrationen, att jag inte för härja som jag vill och bära ut i soptunnan allt det som jag tycker hör hemma där är det rätt skönt att vara på samma ställe som R. Att hinna ha lite vardag, äta tisdagsmiddag tillsammans och sånt. Det är mysigare än vad man skulle kunna tro. Även en kväll som i kväll är det är hockey på tv. Det var bättre när Canal+boxen inte fungerade. Jag kan för mitt liv inte uppbåda något intresse för sport på tv, det går bara inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0