Shopping

Man kanske skulle blivit modebloggare. Skulle jag ta en bild på dagens outfit och lägga på bloggen skulle jag kunna spara en massa tid och ansträngning genom att bara kopiera. I princip tycker jag att jag ser ungefär likadan ut jämt. I dag har jag i alla fall gjort månadens överföring, den man tar tillbaka från det månatliga sparandet så att det hela tiden håller sig runt så där noll, och köpt en svart blus. En genomskinlig historia som på något märkligt vis trollade bort lite medelålders säckmage. Inte så dumt!

Tack Majros för tipset! 

Kommentarer
Postat av: Lufs

Morötter är nyttiga! Blusar också.

2008-04-22 @ 09:05:21
Postat av: Plupp

Nämen, vad har vi här?!?! Vilken underbar blogg som jag har lyckats missa i flera månader. Här ska jag bli stamgäst, lätt. Har försökt övertala några gemensamma bekanta att skaffa blogg men de är lite tröga och beige som vi alla vet. Det finns alltid ursäkter för shopping, fråga bara din dotter. Tänk så här, det är ju ändå... Vår:)

2008-04-22 @ 13:19:05
URL: http://variabelle.blogg.se
Postat av: //M

Hej hopp!

Hälsar på i din blogg. Trevligt! Det kommer jag att göra igen. Välkommen in till mig!

//M

2008-04-22 @ 13:35:33
URL: http://livethosmig.blogg.se
Postat av: Tanten

Lufs, tänk inte på det du...
Plupp, jag var hos de gemensamma bekanta igår, en av dem sa att hon trodde att man skulle ha ett liv att skriva om för att blogga men så kan det väl inte vara?
//M Tack för titten!

2008-04-23 @ 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0