Hjälp!

Jag har gjort en dum grej. Jag kommer att behöva en massa hjälp. Majros, fru Johansson d.ä., Kan man hoppas på hjälp och stöd i en svår stund? Jag har anmält mig till jobblaget i Korpens stegmätartjosantävling. Säga vad man vill om promenader men det är småtrist utan sällskap eller hund. Lite hoppas jag att Frk Johansson kan tänk sig att låna ut lille Frantz. Annars vet jag rakt inte hur detta ska gå. Tråkigt nog är man ju en ärlig själ.

Idag knatade jag och maken en sväng med min gamla stegmätare men antingen är det väldigt kort bit till Coop eller också registrerar det gamla eländet bara ungefär vartannat steg. Fungerar Korpens stegmätare lika klent kommer jag att sätta fast det i bh-n istället för att få lite fart på manicken i fråga. I allra värsta fall kanske man kan låta den sitta i Frantz halsband ibland när statistiken behöver lite hjälp. 

Kommentarer
Postat av: Plupp

Klockrent! Fäst den i Frantz ställer med än gärna upp:) Jag hejjar på dig!

2008-04-27 @ 19:25:12
URL: http://variabelle.blogg.se
Postat av: Karin!

Hoppsan, läste igenom vad jag skrivit.
Ehhehe.. Har visst drukit endel ingefärsöl i kväll. Fina grejjer:P

2008-04-27 @ 19:28:15
URL: http://variabelle.blogg.se
Postat av: Micke

Jag ska låna ut fru Johansson. Klart att du ska komma upp i tvåsiffrigt. Det där med behån skrattade jag särskilt mycket åt, men som du vet är jag ju sån... (alltid 17)

2008-04-29 @ 14:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0