Diskmaskin och hårfärg

Jag måste vara innehavare av norra Europas minsta och långsammaste diskmaskin. Det fungerar ganska bra när jag är ensam hemma men om jag haft herrbesök hinner jag bli galen. Gårdagens "utfodring" av två herrar har fört med sig att diskmaskinen fortfarande går. Varje diskomgång tar en par timmar och tjurig som jag är vill jag inte handdiska kastruller och annat när jag nu har en maskin. Visst är det ett typiskt i-landsproblem men ändå.

437255-21

Jag har hunnit färga håret också. Jag har vissa funderingar på att lägga ner det och låta det gråa komma fram. Det trista med det är egentligen inte det gråa utan den dassiga färg som är där det inte är grått. Min frisör hävdar att jag nog i så fall får satsa på en kortare frisyr för att det ska bli bra och ja, jag vet inte jag. Nu har jag i alla fall ett ljust mahognyfärgat öra. Grått hår och rynkor kunde väl i och för sig vara uthärdligt men måste man ha finnar samtidigt?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0