Man borde gå och sova

Men det känns som om det inte skulle bära sig. Jag är alldeles stoppmätt efter att ha varit på krogen med Lilleman efter jobbet. Det är märkligt det där med mig och mat. Jag äter alltid som en svulten stövare och när jag gjort det för sent på kvällen kan jag inte sova. Det spelar egentligen heller ingen större roll för jag tog mig ledigt i morgon. En koll på schemat gjorde att det kändes som en ok sak att göra. Ingen annan skulle vara ledig och efter helgen har jag trots allt två dagar att vara ledig på.

Det var himla trevligt att vara ute med sonen. Han och hans syster kan alldeles plättlätt få mig på ett strålande humör från nästan vilket utgångsläge som helst. Lilla Humlan har varit hemma i helgen och gårdagskvällen satt vi här alla tre och kollade Youtube och lyssnade på musik från när de var små. De har blivit enastående breda i sin musiksmak båda två och det var vanvettigt kul att kura i Humlans gamla säng medan de letade gamla godingar och Pavarotti på datorn. Hoppas grannen gillade det också.



Kommentarer
Postat av: Fridolf

Fett mysigt var det, verkligen! Vill redan tillbaka till Östersund igen, fast Rickard är ju med mysig förståss.

2008-05-19 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0