Men hur har klockan hunnit bli halv fem?

Nyss åt vi frukost och alldeles strax är det dags att kalla även detta en dag och konstatera att vi fått en del gjort men att en hel del återstår. Vädret är allt för vackert för att maken skulle få vistas bland innerväggar och isolering. Gräsklippning och kompostgrävning har vi ägnat denna dagen åt. Mest jag det första och mest han det andra.

Lite nu och då tittar jag på Lilleman som hade sin studentbal i fredags. Hans svärmor har lagt ut bilder på Facebook och han och flickvännen är så bedårande vackra. Flickvän och hennes mamma har sytt balklänningen och jag är mer än imponerad. Lilleman i matchande slips och näsduk. Lite ångrar jag att jag inte var på plats men 35 mil enkel resa för att bara få se dem när de går in... På själva studenten ska jag dock följa honom på halv meters lucka och titta. Min lille prins, en riktigt stilig karl har det blivit. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart han är stilig- han har att brås på!!!

2009-05-24 @ 22:58:31
Postat av: Anonym

Jag---

2009-05-24 @ 22:58:49
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ullisar

håller med, klart han är stilig!

2009-05-25 @ 01:37:46
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0