Söndag kväll

En tur till stationen maken och ett kuvert till lilla Humlan lämnade jag där. Men jag kollade hur mycket semester jag forfarande har innestående så här sista jobbmånaden och det borde räcka till ett par dagar även nästa vecka. Semesteråret börjar för oss i april så då får man 25 nya friska som kommer ut i pengar och det känns därför som om det i det här läget är mer värt att kunna vara på rymmen så mycket som möjligt hellre än att få en något större slant på den allmänna slutregleringen. 

Kommentarer
Postat av: anne

Kan du inte skriva en krönika eller bok: "På rymmen med Tanten"? Du kunde hitta på förunderligheter varje dag och rapportera till oss, fansen!?!

2009-03-01 @ 20:05:26
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Det där huset skulle kunna bli hur fint som helst!!!



Men du har rätt om elementen, en del ser ut som element för vatten, en del andra ser nästan ut som oljeelement. Och så står det centralvärme genom panna, vad det då ska betyda. Men till det priset kan man ju tänka sig att investera i bergvärme tex. Har han varit och tittat?



Ingen källare heller som det verkar!? Ingen dränering...

2009-03-01 @ 21:27:58
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: tantti

Det är roligt att rymma. Jag tänkte ta en halv dag på torsdag. Får se vad chefen säger om det. Ha det bra!

2009-03-01 @ 22:16:21
URL: http://trettioarskrisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0