Uppe och igång

Jag känner mig nästan energisk. Vintersolen skiner så underbart på alt damm. Tvättmaskinen går och det gör jag också lite runt runt men jag plockar med mig saker under tiden så att de så småningom ska hamna där  de hör hemma. Att jag kom förbi här var mer ett misstag men när jag ändå är här kan jag lika gärna riva ur sängkläderna. Vi får väl se när jag kommer förbi härnäst. Det här är alltså ett experiment för att se om jag lyckas stressa mig till att göra saker genom att påstå för er att jag gör det.

Kommentarer
Postat av: anne

Skriv en lista i eftermiddag och se vad du fick gjort! Säkert mer n du tror, speciellt nu när vi har förväntningar på att du gör massor!!!!



Kanske städning av det där elektrifierade sopskåpet du har...? Som vi också har...

2009-01-11 @ 13:22:38
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anki N

De var ett bra sätt, för nu måste du ju helt klart göra det du påstår, vi kan ju ställa dumma frågor o då blir det svårt om sakerna inte är gjorda...haha.



Kul inlägg så där när du bara slank förbi.



Anki N

2009-01-11 @ 14:13:48
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0