Hemmafrudagen så långt

En himla massa jobbprat på telefon. Till sist var jag tvungen att stoppa den entusiastiske mannen jag pratade med och säga att nu har jag så mycket att på min att göralista och så mycket nya tankar så nu kan jag inte prata med dig längre. Tänk vad det är härligt med människor som kan sprida sin entusiasm så. Ingenting är omöjligt. 

Sen var det min tur att försöka få resten av "startaegetfolket" att bli lika entusiastiska. Jag vet inte om jag lyckades men de skulle dra igång en del så att jag kommer att ha och jobba med i nästa vecka när jag kommer tillbaks till stan. Spännande är det.



Under tiden som jag tänker, ringer, dammsuger och antecknar spelar jag gamla godingar. Den här är inte så dum!

Kommentarer
Postat av: anne

Du! The Beautiful South, har de gjort en låt där videon utspelar sig på en pråm i en engelsk kanal och sångerskan skuttar runt med ett parasoll!?! Eller känner du igen beskrivningen av videon? Jag kan inte för mitt liv komma ihåg namn på låt eller grupp men vet att jag gillar låten.

2009-01-16 @ 17:02:51
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Det är just det jag inte gör, kommer ihåg strof. Jag tänker mig något i stil med "what a beautiful world/day this is", så där finns ju en risk att det är därför jag tänker Beautiful South. Melodin ( här ska du få höra en som kan beskriva musik...) påminner om Gwen Stefanis Sweet Escape, litet gammeldags, pluttenuttig med tydlig takt.

2009-01-16 @ 19:04:33
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: TT

Mmmm... den där är riktigt bra!

Visst går det bra att städa när musiken dånar!

Jag brukar köra ZZ Top men det kan jag ju bara göra när affären under mej är stängd, annars dör väl akvariefiskarna! :D

2009-01-17 @ 10:40:16
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0