Dubbla möten och pizzalunch

Så har det varit i Sundsvall idag. Nu är jag på väg till maken med tåget och vill bara vara framme snart. Jag har dåligt tålamod för att vara på väg. Ibland kan jag känna mig nästan aggressiv det sista fem milen så där både på hemväg och på bortväg. 

Jag tror att det varit lite nyttiga möten jag varit på idag. Framförallt kändes det som om eftermiddagen blev ok. Punkter som inte behövde avhandlas speciellt var snabbt bortfixade och sådant som behövde diskuteras fick tid på sig för att ventileras. Konstigt att vi var som effektivas på eftermiddagen eftersom vi varit och ätit pizza till lunch. Då om inte förr brukar ju paltkoman sätta stopp för allt effektivt tänkande men inte idag. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Anki N

Pust möte, de e trist tycker jag. Nåja de finns ju intressanta också men de flesta brukar vara dryga.

Jag slipper alla möten nu när jag filar hemmifrån de e skönt.



Hunden här under, en redig liten goding.



Anki n

2009-01-15 @ 18:56:09
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: E

Hej, ja jag tror säkerligen att din analys av blondinera stämmer väl in ;-D må så gott, hälsa min gamla hemstad S-vall

2009-01-15 @ 19:21:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: anne

Men då har du full förståelse för hur jag känner när tåget passerar Ånge och Bräcke på väg mot Östersund! Raggresning och ulmerdoggurgel!

2009-01-15 @ 22:24:08
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0