Pilsner

Jajjemensan Anne Staropramen är pilsner. Bara för att jag skulle länka lite snitsigt så går det inte. Det är nåt, förmodligen handhavandefel, som uppstår när jag sitter vid macen. Anne och jag har i alla fall träffats idag. Det var precis å trevligt som jag hade tänkt. Vi har varit ute och ätit och sen satt vi i hotellbaren med en pilsner. Inte hade jag för ett år sen kunnat föreställa mig att jag skulle få kontakt med så många trevliga människor på det här sättet. Inte hade jag heller trott att jag skulle våga träffa någon IRL. Nu har jag gjort det och det var en supertrevlig kväll. 

Innan jag kom iväg var det stress. Lilleman man kom förbi och ville låna strykjärnet. Undrar om han också kände det som lite konstigt där han stod och strök med min armar... Vad gör jag inte för den ungens vackra ögons skull. Nu skulle han på hundradagars. Hundra dagar kvar till han tar studenten min Lilleman. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå, mysigt... Min dotter tog studenten i våras.

Det var en glad tid......



Kram på dig

2009-02-25 @ 22:48:05
URL: http://ventillera.blogg.se/
Postat av: anne

Tack själv! Superkul att du vågade! ;) Det kan kännas litet läskigt, lite så att man tänker efter om man törs, men vem stämmer man träff med? Inte skummisarna, inte! Iaf inte de uppenbara skummisarna...



Nu ska här sovas! God natt!

2009-02-25 @ 22:49:01
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: litentanta

Hejsan! Hittade av ditt nick hemma hos Anne som jag kom till via Tina, jag kallar mig ju nämligen litentanta :-) Har tittat runt hos dig och du o det dina verkar ju ha det riktigt bra minsann, ser ju att du vågat med att träffa blogg-vänner IRL med... Jag har en mycket go vän som jag nyligen lovade att träffa på hennes 50-års dag, om 5 år alltså... Då har vi känt varandra i 7 år ungefär, skynda långsamt gör den här litentanta ;-)



Ha det bra!



2009-02-26 @ 01:33:41
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0