Maken har åkt

Bara upp till svärfars hus för att ordna med lite pappersjox. Jag har råddat mer men hamnar framför datorn med jämna mellanrum när det blir för trist och övermäktigt med fixandet. 

Jag har/hade en kollega som har en sminkblogg. Hon berättade det men hon sa inte vad den hette. Så skrattade hon och sa att jag aldrig skulle hitta den eftersom hon var lite hemlig nämligen. Har jag spiontalanger eller har jag spiontalanger? Eller kan det vara som jag rent är nyfiken. Jag har hittat den! Ska man ge sig till känna själv då eller hör det till god nätetikett att låtsas som ingenting? Jag menar speciellt som man själv är lite "hemlig".

Kommentarer
Postat av: anne

Ja..Vill du då inte ha henne på besök... Men annars kan du väl iaf säga "tittut!!!!"

2009-04-09 @ 20:22:58
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: TT

Överraska hennes naivitet!!

2009-04-09 @ 23:37:43
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0