Glad Påsk!

Glad Påsk på er alla! Själv upptäcker jag att ju mer jag städar dess värre ser det ut. Kartonger och kassar på väg någon annanstans och damm som borde bo i snabeldraken gör ingen människa glad. 

Fortfarande inget pass. Jag ser inte fram emot att behöva gå till passpolisen på Arlanda för att få ett provisoriskt men det verkar som om det är så man får göra. Jag undrar som sagt hur jag tänkte. Kanske är det maktersnas straff för att jag brukar vara lite mallig över att jag alltid vet var jag har pass, plånbok och nycklar. Jag ska aldrig mer säga något om det i så fall.

Kommentarer
Postat av: matilda

Glad Påsk! :)

2009-04-10 @ 17:22:22
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0