Tillbaka i S-hamn

Just nu har jag fyllt en diskmaskin och en tvättmaskin och kört igång. Själva bloggandet får nog bli sen när jag hunnit landa mer ordentligt. Då ska jag försöka komma ihåg att berätta om alla lustiga typer vi sett och om det idoga hällregnandet. Just nu väntar jag på att det ska beslutas när och hur det ska dras vidare norrut. Dkm (den käre maken) med dotter och måg ska lägga om tak på en friggebod hos svärfar. Jag vill hem en sväng till min tvättmaskin och till rena kläder innan jag far dit. Än vet jag inte om vi drar norrut idag och om det i så fall blir i en eller två bilar. Svärfars med dragkroken är här och dkm:s är också här medan min bil står i ett garage hos svärfar. Håjaja. Dessa ideliga beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0