Ryggen värker

Om det här hobbysömmandet och bloggandet ska fortsätta tror jag att jag behöver ett bättre arbetsbord och en vettig stol att sitta på. Det gäller både för symaskin och dator. Jag sitter som en ostkrok på båda ställena. Under aftonen har jag sytt två t-tröjor till. Det sista av det regnbågsfärgade har gått åt och jag ska nog undvika så sladdrigt tyg i fortsättningen. Faktum är att jag varit modig och beställt tyg till kläder åt mig själv nu. Det känns lite otäckt. På långa sömmar hinner det i allmänhet bli mer snett och vint. Dessutom om man ska täcka denna kroppshydda går det åt avsevärt mycket mer tyg och därmed blir experimenten mer kostsamma.

Kommentarer
Postat av: anne

Jo, det var nog ostkroksvarianten som orsakade min ischias! Eller sitt som en märla i soffan, med benen korsade på bordet och laptopen i knät, i många timmar. Passa dig!

2008-09-24 @ 21:22:44
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0